piątek, 13 maja 2016

Light novelka Overlord zostanie wydana przez Kotori!

Ostatnio nic nie pisałam, bo (jak zapewne można się domyślić) nie interesowały mnie żadne nowe zapowiedzi ze strony wydawnictw (o dziwo! szok!). A żadnych nowych mang nie kupowałam ze względu na brak pieniędzy.

Ale dziś Kotori zapowiedziało wydanie light novelki Overlord!


Serię znam i kojarzę, jest nawet anime (aczkolwiek nie oglądałam go, bo niestety nie mam czasu na nic, a mając do wyboru oglądanie anime a czytanie mang zawsze wybiorę to drugie). Z chęcią zakupię light novelkę, gdy znajdę w końcu jakiś pieniądz.

Swoją drogą wydawnictwa aż się prześcigają w light novelkach o podobnej tematyce - najpierw Sword Art Online, potem Log Horizon, No Game No Life, a teraz Overlord. Z całej tej czwórki jedynie No game no life mnie nie interesuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz