niedziela, 15 maja 2016

Owari no Seraph od Waneko!

Waneko ogłosiło własnie swoja kolejna nowa mangę - Owari no Seraph. Zostanie u nas wydana pod tytułem SERAPH OF THE END - Serafin Dni Ostatnich.

Poważnie zastanawiam się nad kupnem - widziałam dwa sezony anime i niestety... większość przespałam. Zwłaszcza dwa ostatnie odcinki drugiego sezonu, których w ogóle nie pamiętam. Nikt nie mógł mnie dobudzić w trakcie oglądania.
No i ten ryjek na okładce nie zachęca.


Przejrzałam jednak skany w internecie i kreska nie jest taka zła (więc to tylko okładka tak wygląda...). Może sama manga nie jest taka tragiczna, tym bardziej, że sporą część serii przespałam i pominęłam to, co najlepsze? Jeszcze się zastanowię i chyba przejrzę skany, choć zazwyczaj tego nie robię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz