sobota, 4 czerwca 2016

SPRZEDAM

Powoli pozbywam się paru serii, które mnie nie wciągnęły oraz części mojej dwunastoletniej CLAMPowej kolekcji. Uznałam, że taki post to w sumie dobry pomysł - będę do niego odsyłać, jeśli znajdą się jacyś zainteresowani.

Będę uaktualniać posta i dodawać co jakiś czas nowe rzeczy ^^ Niestety ogarnięcie tego wszystkiego zajmuje czas, więc stopniowo zajmuję się ustalaniem, co idzie na sprzedaż i wynajdywaniem tego wszystkiego. Zdjęcia robię moją komórką, która nie jest najlepsza. Postaram się zrobić lepsze w lepszym świetle w wolnej chwili.

Wszystkie rzeczy wysyłam poleconym, cena wysyłki nie jest wliczona.

MANGI POLSKIE



Deadman Wonderland, tomy 1-5 (tom 7 sprzedany). Raz czytane. Cena 10 zł za tomik.


Grimms Manga tom 2. Cena 10 zł.


Kuroko's Basket, tomy 1-6. Niektóre raz czytane, niektóre w ogóle nie czytane. Cena 10 zł za tom.


Servamp, tomy 1-2. Raz czytane. Cena 10 zł za tom.




MACROSS FRONTIER



Breloczek z Brerą Sterne. Cena 10 zł.


CODE GEASS



Zawieszki z Code Geass od Bandai. Do każdego mam pudełeczko (jednak je spłaszczyłam). Na sprzedaż mam C.C., Kallen, Rolo oraz Suzaku. Lelouch sprzedany. Nigdy ich nie rozpakowywałam. Cena 15 zł za jedną.


Kolejne strapy z Code Geass od Bandai. Został mi Lelouch z okiem, Li Xingke, Suzaku oraz Anya. Lelouch jest rozpakowany, ale nie był używany. Cena 15 zł za jedną.



Zawieszka Chara Fortune z Vilettą Nu od Mega House. Również nieotwierana. Cena 10 zł.



Zawieszki Code Geass od Bandai. Mam tylko Suzaku oraz Kallen. Nieotwierane. Cena 15 zł za jedną.



Figurka Karen od Banpresto. Mam do niej pudełeczko. Cena 25 zł.


Figurka Euphie z kotkiem od Bandai. Mam do niej pudełeczko. Cena 25 zł.


Figurka Suzaku od Bandai. Niestety zaginęły mi do niego okulary, figurka ma sporo lat, więc już ich nie znajdę. Mam do niej pudełeczko. Cena 20 zł.


Figurki Gino oraz Suzaku z Bandai. Limitki Newtype Romance. Po naciśnięciu przycisku na podstawce odzywają się. Cena 20 zł za jedną.


CLAMP OGÓŁEM



Artbook CLAMP South Side, japońskie wydanie. Cena 65 zł.


Artbook CLAMP North Side, japońskie wydanie. Cena 65 zł.


CLAMP no Kiseki, volume 2, japońskie wydanie. Cena 25 zł.



GOUHOU DRUG


Manga Gouhou Drug, tomy 1-3, język japoński. Cena 20 zł za tom.


Figurka Rikuou z drugiej serii CLAMP in 3-D Land od Movic. Mam do niej pudełeczko. Cena 25 zł.

CLOVER


Manga CLOVER, pierwsze czterotomowe wydanie japońskie. Cena za tom 20 zł.


Figurka Suu z siódmej serii CLAMP in 3-D Land od Movic. Mam do niej pudełeczko. Cena 25 zł.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz